شخصیت archaedas
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

شخصیت archaedas
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (308)

 

آرکیداس نگهبانی است که توسط پانتئون و تایتان خازگروث خلق شد. او به همراه فریا با ترازین، ارباب عنصری و مادر زمین جنگید و توانست او را شکست دهد. بعد از آن او لانه های زیرزمینی آکیری ها را نابود کرد و آنان را مجبور کرد تا به سطح زمین بیایند.


در زمان فساد لوکن، بیشتر نگهبانان تحت کنترل یاگ سارون در آمدند. آرکیداس، تیر و آیرونا همراه با مکانومها، ارثنها و وریکولهای استورم پیک توانستند از اولدوآر فرار کنند. بعدها آرکیداس و متحدانش به اولدوآر برگشتند و دیسکهای نورگانون را دزدیدند و به جنوب فرار کردند.

لوکن دو کتراکسی را برای شکار آنان فرستاد اما تیر از جان خود مایه گذاشت تا دوستانش بتوانند فرار کنند. وریکولها که تحت تاثیر این فداکاری تیرقرار گرفتند تصمیم گرفتند تا برای همیشه از مقبره ی تیر حفاظت کنند و شهر دست تیر(Tyr’s hand) را بوجود آوردند. اما آرکیداس و مابقی به اولدامان رفتند و دیسکها را در آنجا مخفی کردند. ارثنها از ترس نفرین گوشت درخواست دادند تا زمان پیدا شدن علاج به خواب فرو روند.

مکانومها با اینکه می دانستند آنان هم از نفرین گوشت در امان نیستند داوطلبانه بیدار ماندند تا از ارثنها حفاظت کنند. آرکیداس و آیرونا هم به خواب رفتند اما برای حفاظت از دیسکها آرکیداس خودش را در پوسته ای سنگی مهر وموم کرد تا در صورت ورود کسی به اولدامان بلافاصله بیدار شود و از دیسکها محافظت کند.

آرکیداس بلافاصله بعد بیداری دستورات لازم برای نابودی مهاجمین را صادر می کرد و بعد از نابودیشان دوباره به خواب می رفت. متاسفانه با گذشت قرنها آرکیداس عقل خود را از دست داد، بنابرین هر کسی که به اولدومان وارد شود مطمئنا خودش را در حال مبارزه با آرکیداس پیدا می کند. تعدادی از قهرمانان ازراث توانستند وارد اولدامان شوند و در طی مبارزه ای با آرکیداس موفق به شکست دادن او نیز شدند. سرنوشت آرکیداس و دیسکهای نورگانون هم اکنون نامعلوم می باشد.

منبع: گروه کالیمدور



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: